تا برسم به تـــ♥ــــو
اگه این خواب لعنتے ادامه داشت
درد جدایی ...ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
مظلومانه ترین جمله ے دستوریه
اما گوینده هزار بار ویرون تر و تنهاتر از اونه
که بخواد دستور بده
نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 20:35 توسط شقایق
درد جدایی ...ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
دیگــــــه خستـهـ شدمـــ….
آرهـ مَنـ کم آوردمــ….
خودمــ میدونمــ کهـ نیستـــ…
انقد بآ بودنتـــ نبودنشــ رو به رُخـــَم نکشـــ!!!
نوشته شده در چهارشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۶ساعت 8:42 توسط شقایق
![]()
ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
-یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده!
-یه عالمه اشک تو چشاته!
-یه عالمه حسرت توے دلت تلنبار شده...
-باید بگے : خب... خدافظ ...!
نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 8:48 توسط شقایق
درد جدایی ...ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11
گاهی آنلاین میشم شاید کسی کاری داشته باشه
از قبل ساعت آنلاین شدنم رو مینویسم اینجا
امروز ساعت شش و نیم تا هفت و نیم آنلاینم
نوشته شده در شنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 18:30 توسط شقایق
درد جدایی ...ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 21:11